Tilbage til Forsiden


HYOR Springstævne (D)

Den 25 & 26 Maj 2019

Tilmelding som Hjælper


Navn:


Evt. kort kommentar:


Din email:


Hvilken Vagt:


Jeg acceptere person datapolitik, og at de ovenover indtastet oplysninger må gemmes og skrives på online på listen her under, ind til stævnet er afholdt.





Medhjælper Listen




Bemærk: Har du lavet en fejl som du ønsker slettet/rettet skal du kontakte Henrik, da du af sikkerheds grunde ikke selv kan rette i skemaet. Du kan udfylde formlen her under og dermed sende en fejl raport, så vil det blive rettet hurtigts muligt.
Navn:

Beskriv hvad du gerne vil havde rettet:


Jeg acceptere HYOR's person datapolitik, og at de ovenover indtastet oplysninger må fremsendes som email til Henrik - pr@hyor.dk




Vi har også en facebook gruppe for alle der hjælper ved vores stævner. I denne gruppe kan du stille spørgsmål m.m. Er du ikke medlem af gruppen så send en anmodning.

Facebook Gruppen for medhjælpere

Stævne Oversigt HYOR 2019

Kritik Løber (Løber)

Når hver rytter har redet deres dressur program, skriver dommeren en kritik hvor rytterens point står på. Som kritik løber skal du hver gang en rytter er færdig, bære denne krtik fra dommervognen op til sekretariatet. Ingen alderskrav til denne nemme opgave, du må gerne udføre opgaven sammen med en veninde og har masser af muligheder for at se stævne samtidig. Du får mad og drikke når du tager en vagt.

Cafeteria

I cafeteriat skal du hjælpe med at lave mad, smøre sandwits eller betjene kunderne ved salg af varene. Der må godt være en ung i cafeteriaet, der skal dog være mindst 1 voksen over 16 år til at betjene frituren. Du får gratis mad og drikke som medhjælper.

Sekretariat

I sekretariatet skal du hjælpe til med at indtaste resultater fra kritikker i stævnesystemet equipe. Der er også tale om modtagelse af rytter og tjek af heste pas samt at modtage betalinger m.m. Der skal være en i sekretariatet som har erfaring og kendt med stævnesystemet og helst en fra stævneudvalget. Den anden kan få oplæring i indtastning af resultater. Du skal være vandt til at skrive og bruge computere. Der er gratis mad og drikke til hjælperen

Opstilling

Om Fredagen skal der hjælpes til med opstilling af baner, opsætning af skilte, rengøring af dommervogn osv. Der skal helst være nogle stykker til at hjælpe så vi har en så flot stævneplads klar som muligt. Der vil være en til stede du kan spørge til råds om hvad du skal hjælpe med.

Om lørdagen er der også brug for mange hjælpere til opstilling af springbane. Opstilling til spring lørdag er efter sidste klasse. Bemærk at dette kan variere fra stævne til stævne f.eks. spring eller dressur stævner. Kørsel med maskiner (traktor) kræver kørekort og helst lidt erfaring

Skriver

Som skriver er du dommerens sekretær. Du sidder sammen med dommeren i dommervognen og skal skrive karakter og bemærkninger ned i pogrammet som dommeren giver i forbindelse med ridningen. Skrivningen foregår i hånden så du skal kunne skrive læseligt. Det kræver erfaring at sidde som skriver i dressur, hvor de lidt mere uøvede bedre kan sidde som skrivere til spring. Der er gratis mad og drikke til personalet i dommervognen.

Banepersonal

Ved spring er der brug for bane personale 4.stk. Banepersonalet står på banen i gule veste og skal blandt andet samle bomme op som falder ned. Signalere start og stop med flag. Banepersonalet samarbejder også med banebyggeren om at ombygge banen mellem hver klasse. Er du under 16 år, kan du kun stå på banen, hvis du har erfaring med og selv kan springe og da skal du bære hjelm på banen. Voksne behøver ikke spring erfaring, det kan f.eks. godt være en far, bror eller kæreste der hjælper her, du kan blive oplært af de andre. Skriv gerne at du er ny i kommentaren på medhjælper tilmeldingen. Der er gratis mad og drikke til bane personalet.

P-Vagt

P-Vagten skal tage imod gæsterne når de ankommer i deres bil og henvise dem til hvor de skal parkere. Der er ikke nogen specielle alderskrav til p-vagt, men du skal kunne tage høfligt imod gæsterne og havde overblik over p-pladsen.



OpgaveTidMedhjælper
1Opstilling Spring Bane.

Vi skal være en del stykker.
Fredag kl ca 18:00Marianne
Sandra
Heinze
Rebekka
Henrik
Pernille
2Kage Bagning
(skriv også hvad du vil bage)
Til LørdagPia Y
3Kage Bagning
(skriv også hvad du vil bage)
Til SøndagNadia E
4LØRDAG
5SekretariatLørdag FormiddagMarianne
6SekretariatLørdag EftermiddagMarianne
7
8CafeLørdag FormiddagHelle
9CafeLørdag EftermiddagLena (kan også stå bane men kun eftermiddag)
10
11Skriver SpringLørdag Vagt 1Tina B (Kun til 12)
12Skriver SpringLørdag Vagt 2Nanna S.
13
14Bane Personale
4 Stk.
Lørdag FormiddagLinetta & Tobias
Mangler 1-2 stk
Sandra B. (efter hun selv har reddet og sadlet af)
15Bane Personale
4 Stk.
Lørdag EftermiddagSandra B.
Lisbeth (først efter kl 13)
16
17Løber
(Nem opgave, kun mellem klasserne)
Lørdag Formiddag
18Løber
(Nem opgave, kun mellem klasserne)
Lørdag Eftermiddag
19
20SØNDAG
21SekretariatSøndag formiddagChristina
Henrik (Løber)
22SekretariatSøndag EftermiddagChristina
Henrik (Løber)
23
24CafeSøndag formiddagLisbeth og Johanne K
25CafeSøndag EftermiddagJohanne
Helle
26
27Skriver SpringSøndag formiddagNanna S.
28Skriver SpringSøndag EftermiddagCecilie Skovbjerg
29
30Bane Personale
4 Stk.
Søndag
Slut ca kl 13
Heinze
Anne
Linetta og Tobias
31Bane Personale
4 Stk.
Søndag EftermiddagLinetta & Tobias
32
33
34
35
36 37 38 39 4041424344