top logo top logo


HYOR C-Stævne Dressur



HYOR Stævne Information.

Stævneudvalget arbejder på at tilbyde et bredt udvalg af stævner, både til klubbens rytter og til de mange gæste ryttere der besøger os. Vi håber, at alle får gode stævne oplevelser med hjem fra stævne weekender med god ridning og fair sportsånd. En stor tak til vores mange sponsorer, officials samt frivillige hjælpere, uden deres hjælp ville det ikke være muligt at afholde stævnet. Her under på denne side, har vi samlet diverse information omkring vores stævner. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte staevne@hyor.dk



HYOR - Kalender


15 - Dec

Dressur Undervisning Lørdag
Ekstra Dressur Undervisning


19 - Jan

C-Stævne Hest Dressur
Tilmeldingsfrist 10/1/2019


23 & 24 - Feb

D-Stævne - Fastelavnsstævne Hest/Pony Dressur og Spring.
Tilmeldingsfrist 14/2/2019


23 & 24 Marts

D-Stævne - HYOR DressurstævneHest/Pony Dressur.
Tilmeldingsfrist 14/3/19





Når du ankommer til stævnepladsen skal du henvende dig i sekretariatet og melde til start. Medbring nødvendige papirer. Tidsplanen er altid vejledende, og rytterne bedes holde sig orienteret om eventuelle ændringer, da klasserne afvikles forløbende. Alle heste skal bære stævnenummer overalt på stævnepladsen. Stævnenumre kan købes i sekretariat for 40 kr.(plastik med udskiftelige tal) Al ophold og færdsel på stævnepladsen foregår på eget ansvar. Rideklubben påtager sig intet ansvar for uheld, skader eller tyveri i forbindelse med stævnet eller ud- og hjemrejse, hverken for heste, personer eller genstande. Alle ryttere der færdes til hest SKAL bære godkendt hjelm, også de der ikke deltager i stævnet.



Alle henvendelser omkring stævne kan ske til Sekretariat. Åbningstider på telefon 28 89 25 77 kun under stævnet: Sekretariatet kan altid kontaktes på mail, staevne@hyor.dk som læses daglig. Under stævnet finder du sekretariatet på 1.sal op ad ståltrappe, over den nye stald.

 


Normal Tilmelding

Når du tilmelder dig til et stævne, skal DRF GO! anvendes, så længe der er åben for tilmelding der. Har du spørgsmål eller kan du ikke tilmelde via drf-go (F.eks. tilmelding efter sidste frist) skal du læse Tilmelding via email her under.

 Tilmelding via drf-go


Tilmelding via Email

Såfremt DRF GO! ikke kan anvendes - f.eks. ved efter tilmelding efter sidste frist - kan du skrive en email til stævne udvalget på staevne@hyor.dk For at være helt sikker på at vi får dig og din hest tilmelde i equipe korrekt via mail, er det vigtigt at vi får alle disse oplysninger her.

Vi har erfaring med at der nemt kan opstå misforståelser når man tilmelder pr mail i stedet for via drf-go. Derfor beder vi dig tjekke tilmelding på den faktura vi fremsender til dig eller på startlisten. Og i må selvfølgelig endelig skrive til os hvis noget ikke passer. Anmeldelsen sendes til staevne@hyor.dk Når tilmeldingen er modtaget, fremsendes der en faktura på email, som betales via konto overførelse til os inden stævne start. Betaling af faktura inden stævne start, på nedestående konto.
Anmeldelsesgebyr indsættes på Reg: 6191 Konto: 9041164089
Bemærk Der tillægges hver rytter et tastegebyr på 50 kr. for email tilmelding. Og der kan kræves eftertilmeldings gebyr efter tilmeldingsfristen på drf-go er overskredet. Efteranmeldings gebyr fremgår af prop. Efteranmeldelser modtages til forhøjet gebyr, såfremt tidsplanen tillader det. Ved framelding skal dette foretages senest tirsdag før stævnet til sekr. på mail. Ellers er indskuddet desværre tabt.


  Opstaldninger

Vores stald er desværre meget populær og vi kan ikke garantere at vi kan tilbyde opstaldning. Du er meget velkommen til at kontakte sekretariatet for at høre nærmere om mulighederene. Normalt kan vi tilbydes 1-2 timers opstaldning. Kontakt sekretariat i god tid.



Parkering

Følg venligst skiltningen eller p-vagtens anvisniger når du ankommer til pladsen. Er du i tvivl er du altid velkommen til at spørge vores medhjælpere. De bære id skilt og grøn sikkerheds vest. Parkering på pladsen foran den nye hvide staldbygning, er kun for Officials eller efter aftale med en medhjælper. Parkér venligst hensigtsmæssigt med trailer/lastbil/personbil, så der er plads til alle. Vel mødt til en herlig weekend på Hylke Ridecenter.

 Se evt. kort længere nede på side.

 


  Se startliste og resultater her

Starttider og resultater findes på Equipe, bemærk de  er foreløbige indtil aftenen før dagens klasser, hvor de individuelle starttider senest vil komme på inden kl 20. Equipe fås også som app til Android og IOS og tilbyder mange fine funktioner. Printet startlister hænges desuden op ved opvarmnings banen under stævnet. Under stævnet er der højtaler både i Rytterstuen, opvarmingsbanen og stævne banen, hvor ryttere vil blive råbt op. Opråb gælder dog ikke ved udendørs dressur, hvor vi køre med to baner.



 

Frivillige Medhjælpere

For at vi kan lave et flot stævne, som vi alle i klubben kan være stolte af, har vi brug for rigtig mange medhjælpere. Kig ind på online medhjælper listen her under og se om der er et sted du kunne tænke dig at hjælpe. Der er masser af gode grunde til at melde sig ikke mindst at vi har det sjovt og det gør en kæmpe forskel for vores ryttere / dine børn og klubben.

 Medhjælper Listen



 

  Stævnepladsen

Her under Kort over stævnepladsen ved Indendørs Stævner. indendørs stævner Her under Kort over stævnepladsen ved Udendørs Stævner.udendørs stævner


Adresse

Hylke og Omegns Rideforening
Hylkevej 46
Dk-8660 Skanderborg

Find os på Google Maps








Design og Kode af © Pr-Udvalget - Hylke og Omegns Rideforening pr@hyor.dk